Administratör inom ekonomi och avtal för kommande uppdrag i Umeå

Administratör inom ekonomi och avtal för kommande uppdrag i Umeå

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att arbeta administrativt och vill använda din analytiska sida i arbetet? Vi söker för detta kommande uppdrag en person med erfarenhet inom ekonomi, där du kommer leverera service och kommunicera med leverantör, kund och säljare. Låter detta som något för dig? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!

OM TJÄNSTEN
Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult ute hos kund.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör/ handläggare kan arbetsuppgifter variera av att:


* Hantera och kontrollera inkommande ärenden från leverantör, kund och kollegor från andra avdelningar
* Ansvara för handläggning av avtal
* Administering av dokument för vidare behandling
* Ge service och support mot interna avdelningar och externa leverantörer och kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning samt grundläggande kunskap inom ekonomi
- Har erfarenhet av administrativt arbete eller kundservice
- Har god vana av att arbeta i flera datasystem
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, detta då det används dagligen i arbetet

Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt erfarenhet av arbete i olika affärssystem.

Som person är du:


* Problemlösande
* Flexibel
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Vid överenskommelse
* Omfattning: Heltid, 08-17
* Placering: Centrala Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024