Administratör inom ekonomi till Coor

Administratör inom ekonomi till Coor

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som har ett öga för siffror? Då kommer du att trivas hos oss på Coor i Solna! Bli en del av ett expansivt och innovativt företag.

Om rollen 

Här kommer du göra enklare ekonomiadministrativa uppgifter, därför söker vi efter dig som vill utvecklas och är i början av karriären inom ekonomi/administration. Du kommer supportera i administratrativa frågor med uppföljning, ärendehanteringsystem och inkommande ärenden. Du har även en inriktning inom ekonomi.

Du erbjuds ett självständigt och varierande arbete. I teamet kommer du få kollegor med olika roller och kompetenser. Här kommer du ha ett nära samarbete med många olika kollegor internt samt kunder, det krävs att du har lätt koordinering.

Vi erbjuder en heltidsanställning, med provanställning på 6 månader. Arbetet är på plats i Solna med arbetstid vardagar kl. 08.00-17.00.

Om dig

Krav på rollen:


• Du har skapat en grundläggande förståelse för ekonomi med b.la. fakturor och abbonnemang
• Grundläggande kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Meriterande:


• Har du något eller några års erfarenhet inom ekonomi är det intressant men inget krav
• Tidigare arbetat som office coordinator eller motsvarande roll inom service
• Erfarenhet av Palette, Aggresso och/eller Unit4 (SSP)

Vi tror att du är en serviceinriktad person som skapar ordning och reda. Att skapa goda relationer både internt och externt tycker du är roligt och har en fallenhet för. Vidare är du personen som hittar en lösning på problemen och därför är vi i stort behov av din kreativitet och flexibilitet. Dessa egenskaper gör dig till en värdefull kollega som vi längtar att ha i vårt team.

Coor erbjuder dig

Här kommer vara del av ett mindre team där vi har olika kompetenser, roller och där vi har roligt tillsammans. Du har ett tätt stöd och samarbete med kollegor, närmsta chef och kund.

På Coor erbjuder vi en trygg arbetsplats i ett stort och expansivt företag. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Vi arbetar även aktivt med utbildningar och att du ska växa i din karriär på Coor.

Kontaktuppgifter och övrig information

Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista datum. 

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Kika här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/   

För mer information vänligen kontakta rekryterande chef Lisa Schröder på Lisa.Schroder@coor.com

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med den här rekryteringsprocessen undanbedes vänligen.

Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag. Totalt är vi över 12 000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2024
  • Ansök senast: 14 juni 2024

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024