OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till den 31 Mars. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Newsec. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Vi är ett partnerägt bolag med ca 2400 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Newsec befinner sig under tillväxtresa vilket gör att de nu söker drivna administratörer inom ekonomi som vill vara med på deras resa!
Att arbeta på Newsec i denna roll innebär att ansluta dig till ett hjälpsamt och stöttande team på nära 50 medarbetare där passion för sina kollegor och kunder präglar företagskulturen. Newsec är en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet. Organisationen delar övertygelsen kring att nöjda medarbetare ger nöjda kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen som administratör inom ekonomi hos Newsec tillhör du det växande affärsområdet ekonomisk förvaltning. Dina huvudsakliga uppgifter är att arbeta med kontering av fakturor från leverantörer, till din hjälp finns interna instruktioner och stöttning av ett stort, erfaret och hjälpsamt team. Rollen ingår i en kritisk del i bolagets leverans och framtida utveckling, där stora insatser sker för att effektivisera flöden och förbättra tjänsteutbudet.
• Kontering av fakturor
• Följa interna processer och instruktioner
• Administrera uppgifter i system
• Vara aktiv i projekt för att automatisera flöden
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom ekonomi, administration och/eller service.
I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i denna roll är du en nyfiken person och har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens förväntningar som konkurrenternas förmåga. Du tycker om att driva dina arbetsuppgifter självständigt framåt och har en vilja att söka och pröva nya lösningar. Du tar gärna taktpinnen i ditt arbete och stimuleras av att själv ta eget ansvar genom egna initiativ för att nå dit du vill. Vidare tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ser till att dessa blir utförda korrekt och enligt tidsplan.
Övrig information:
Start: Januari
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund