OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med administrativa uppgifter, har ett öga för detaljer samt god systemförståelse? Se hit!
Nu söker vi på Maxkompetens en medarbetare till Spendrups avdelning för affärssupport som är en del av deras ekonomiavdelning. Tjänsten är ett vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du tillhöra affärssupport vars huvudsakliga uppdrag är att administrativt bistå samtliga affärsområden som exempelvis Restaurang, Retail, Travel Retail och våra dotterbolag mfl. Affärssupport är en avdelning med stort fokus på kvalitet, mycket högt i tak och öppen kommunikation. Arbetet innebär stora kontaktytor och du kommer främst ha kontakt med interna men även externa kunder.
I rollen kommer du ansvara över:
*Hantering av kundkommunikation i administrativa ärenden.
*Att lägga upp nya kunder och skapa prisstrukturer i det interna systemet.
*Löpande arbete inom bonussystemet tex. kontoavstämningar, hantering/kontering av fakturor, saldoavstämning samt uppföljning
*Att hålla registren uppdaterade mot de löpande avtalen.
*Fakturaadministration, såsom fakturering, rättningar och utredning av fakturafrågor.
*Sammanställning av statistik och registerutdrag.
Din profil
För att lyckas i rollen behöver du vara en självgående person som är van att ta egna initiativ och trivs med stort eget ansvar för det dagliga arbetet. Du arbetar strukturerat och noggrant, är mån om detaljer samt säkerställer att ditt arbete håller hög kvalitet. Vi ser gärna att du känner dig bekväm med att följa dokumenterade rutiner och processer samt har ett gott siffersinne och förståelse för analys.
För att trivas i rollen är du som söker en social person med god kommunikativ förmåga som gillar att arbeta serviceinriktat. Vidare gillar du även att arbeta i team och är både flexibel och prestigelös i ditt sätt att vara.
För att vara aktuell ser vi gärna att du har:
Gymnasialutbildning, inriktning mot ekonomi är meriterande.
Erfarenhet av administrativt arbete.
Goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel.
Erfarenhet av affärssystem och ärendehanteringssystem.
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift.
Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.
Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!
Övrig information
*Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119.
*Arbetstid: Vardagar 8-17, med möjlighet till flex.
*Omfattning: Vikariat fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
*Lön: Individuell lönesättning.
*Start: Omgående.
Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Spendrups har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Spendrups. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm, på telefon 073 540 59 50.
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.