Administratör inom export/import

Administratör inom export/import

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
PerformIQ har möjligheten att erbjuda en administrativ tjänst på heltid till dig som har administrativ erfarenhet från tidigare. Du har chansen att med ditt engagemang och initiativ bredda dina kunskaper och vara en viktig del av ett härligt team. Timmarna är belagda på kvällstid, från 14:00-22:00 måndagar-fredagar. Vi letar efter dig som är strukturerad och ansvarstagande dina arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med framför allt export hos globalt företag.

Krav på person
För att passa i denna administrativa roll behöver du inga tidigare erfarenheter från fakturahantering, tullhantering eller export/import. Men det är viktigt att du är stresstålig och van vid att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du är en person som kan ta stort ansvar, är noggrann samt har en hög servicekänsla. Du kommer framför allt arbeta med tullhantering. Du kommer arbeta självständigt, men i ett tajt team.
Du har goda datakunskaper och är en van användare av Office-paketet. Tjänsten passar dig som vill utvecklas och få ta stort ansvar inom administration och få möjligheten att arbeta varje vardag, med ett arbete där du behöver prioritera mycket på egen hand och jobba stundtals i högt arbetstempo.

Vidare har du även:
• B-körkort och tillgång till bil
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Övrigt
Tillträde: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kvällstid 14-22:00 måndagar-fredagar
Ort: Örebro

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024