Administratör inom Facility Management

Administratör inom Facility Management

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget:

Four FM är ett snabbväxande företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility management. Ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott och hoppas att det kan vara just du som blir en del av Four FM-familjen!

Vi söker en Facility Administrator för att täcka en föräldraledighet under en förväntad 12 månaders period, placerad hos vår kund i Norra Stockholm. Där du blir en värdefull del av vårt härliga team på Four FM. Som Facility Administratör har du en mångfald av arbetsuppgifter och spelar en nyckelroll för både Four FM och vår kund.

Din roll:

I rollen som Facility Administrator har du en central position för att säkerställa de administrativa processerna. Tillsammans med vårt team arbetar du med att hantera olika administrativa uppgifter, inklusive dokumenthantering, rapportering och logistikplanering för mötes- och konferensrum.

Vi söker dig med en passion för organisering och struktur, samt en stark drivkraft att skapa positiva resultat. En förmåga att kommunicera väl och arbeta i en dynamisk miljö är av stor vikt. Flexibilitet och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt, samtidigt som du behåller fokus på detaljerna, är betydelsefullt.

Arbetsbeskrivning:

Ditt arbete som Facility Administrator innefattar en variation av arbetsuppgifter. Det inkluderar hantering och koordinering av en globalt bokningsbar portfölj bestående av utrymmen. Ditt ansvar omfattar att ställa upp bokningsbara rumstyper, layoutalternativ för rummen samt serviceavtal. Dessutom identifierar och hanterar du bokningar som inte används eller missbrukas.

Du kommer också att utföra andra arbetsuppgifter, vilka listas nedan.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Utarbeta offerter.

- Hantera enklarare fakturering.

- Samla in nödvändiga dokument för rapportering kopplad till SLA-avtal.

- Administration av arbetsorder (ärendehantering).

- Skapa nödvändig information och projektplan för arbetsordrar.

Egenskaper vi söker hos dig:

Arbetet medför en stor användning av dator vilket innebär att en teknisk vana är väsentligt. Eftersom arbetsrollen innehar uppgifter av att koordinera är det fördelaktigt om du är strukturerad och ordningsam. En god planeringsförmåga ger en förenklad och effektiv arbetsdag.

Goda kunskaper inom svenska och engelska är ett krav.

Vi ser det som extra meriterande om du även:

- Har tidigare erfarenheter som administratör eller liknande kontorsarbete.

- Har erfarenhet av olika administration system.

Arbetstider och sysselsättningsgrad:

Kontorstider 08:00 - 17:00, Heltid 100%.

Anställningsform:

Tidsbegränsad anställning. (Vikariat)

Tillträde och varaktighet:

Enligt överenskommelse. Tjänsten förväntas pågå med ett års föräldravikariat.

Stationeringsort:

Stockholm.

Sista ansökningsdag:

Ansökningsperioden löper ut 2023-09-22, men urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan!

The Four FM-family:

Att vara anställd på Four FM innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och schyssta semestervillkor. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Vi värdesätter ett nära samarbete mellan medarbetare och ledning och prioriterar möjligheter att utväxla erfarenheter och kunskap såväl som skratt.

Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll, eller axla nya utmaningar inom bolaget, första steget är att ansöka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Four FM AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2023
  • Ansök senast: 22 september 2023

Besöksadress

Fridhemsgatan 2B
None

Postadress

Box 1143
ÖREBRO, 70111

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024