ADMINISTRATÖR inom fakturering/sälj - Leba

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Leba, Nordens största pulverlackerare. Över 40 års erfarenhet och en obändig vilja att bli den snabbaste aktören på marknaden har givit oss en marknadsledande position inom pulverlackering. En ansenlig mängd gods passerar genom Leba varje dag. Med åtta separata lackeringsflöden är det enkel matematik att räkna ut att vi är en extremt flexibel pulverlackerare. Dessutom står våra maskiner aldrig helt still, några av dem körs varje natt för att bibehålla en hög servicenivå mot våra kunder. Läs gärna mer om oss på www.leba.se.

Att vi kan erbjuda snabba leveranstider och hög flexiblitet beror helt på att alla våra medarbetare jobbar med gemensamma målsättningar. Sammanhållning präglar vårt arbetssätt där vi jobbar som ett lag med kundens behov i fokus. Sedan företagets start bygger vår verksamhet på hög rörlighet och omtanke som skapat en familjär känsla genom hela organisationen. Med lojala medarbetare som håller en naturligt hög servicenivå mot våra kunder blir vi det naturliga valet som leverantör och arbetsgivare. Nu letar vi efter dig som vill vara med och växa med oss!

Som ADMINISTRATÖR inom fakturering/sälj får du en viktig roll i vårt totala flöde. Du kommer i huvudsak arbeta med att säkerhetsställa att alla underlag stämmer mot färdig order innan slutfakturering sker. Du är ansvarig för att samla in alla färdiga arbetsordrar/dokument och kontrollerar artiklar/moment som kan ha tillkommit under processen, tex. emballage eller specialanpassade lösningar. Rollen innebär ett nära samarbete med flera funktioner på företaget, framförallt våra säljare för att säkerhetsställa rätt information till kund. När du känner dig trygg i din roll och i vår organisation kommer du utöver det löpande faktureringsarbetet också få stötta våra säljare. Vilket kan handla om att supportera kund, skapa offertunderlag och vara delaktig och stöttande i säljprocessen. Vi arbetar i affärssystemet Navision som tillsammans med officepaketet blir viktiga verktyg i ditt arbete. Vid uppstart tar vi fram en introduktionsplan och verksamhetsgenomgång helt anpassad efter dig och dina behov. Du medverkar i våra dagliga produktionsmöten, ingår i vårt säljteam och rapporterar till vår Försäljningschef/VD där stöttning och mycket erfarenhet finns.

Vi erbjuder dig en självständig och ansvarsfull roll i en organisation som drivs av samarbeten. Vårt höga kundfokus har skapat en företagskultur med hög flexibilitet och rörlighet bland personalen vilket gör att vi kan fördela arbetsresurser på bästa sätt för att skapa resultat. Vi är ett lag med samma mål!

DIN PROFIL
Vi söker dig som i första hand har en stark serviceinriktad och administrativ ådra, du har troligen några års arbetslivserfarenhet som administratör eller assistent. Viktigast av allt är din personlighet. Vi värderar ditt personliga engagemang mycket högt och du trivs i en roll som kräver initiativförmåga. Struktur och planering kommer gå hand i hand då det under vissa perioder kommer vara ett högt arbetstempo. I mötet med andra är du prestigelös och pedagogisk med god förmåga att uttrycka dig och skapa relationer. Med ett starkt personligt engagemang kommer du kunna påverka din egen personliga utveckling på flera sätt.

KONTAKT
I denna rekrytering samarbetar LEBA med FindMood. Du ansöker till tjänsten CV och Personligt brev på www.findmood.se. Ansvarig rekryterare är Sanna Thituson, hör gärna av dig med frågor under processens gång till sanna@findmood.se eller 070-23 63 925. Urvalsarbetet kommer påbörjas vecka 33-34. Varmt välkommen med din ansökan & glad sommar så länge. Hoppas vi hörs!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FindMood
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024