OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Värmdö söker vi dig som är en duktig administratör med erfarenhet av fastighetssystemet Vitec. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Arena Personal men arbetar hos vår kund.
Arbetsuppgifterna innebär att lägga in all information i affärssystemet Vitec, grunddata för alla hyror och kvalitetssäkra uppgifterna. Uppdraget har för avsikt att starta så snart som möjligt och beräknas pågå 1-2 månader. Möjlighet till förlängning finns eventuellt. Arbetstiderna är mån-fre, kl 08.00-17.00.
Din Profil
- Tillgänglig omgående
- Minst tre (2) års erfarenhet av likvärdigt arbete
- Strukturerad och noggrann i ditt utförande
- God system- och datavana
- Flytande i tal och skrift på svenska
Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och arbetstider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!