Administratör inom fastighetförvaltningssystem

Administratör inom fastighetförvaltningssystem

Arbetsbeskrivning

Beskrivning av roll



Till denna kund kommer du vara en viktig kugge som får fastighetssystemet att utvecklas. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera uppgifter som:
- första linjens felsökning, svara och hantera ärenden som kommer in i brevlådan eller på olika möten.
- ta emot fastighet- och installationsdata från projekt eller inventering, validera och importera datat för acceptanstest.
- delta i olika utvecklingsprojekt kring funktionalitet eller avtalsinförande, hålla utbildningar och ta fram lathundar samt sammanfatta behov som kommer från verksamheten på grundnivå.
För att kunna klara av detta uppdrag behöver du uppfylla följande:högskoleexamen eller minst 3 års arbetslivserfarenhet i en administrativ roll (under de senaste 10 åren)
- minst 2 års erfarenhet av att skriva rutinbeskrivningar/lathundar. Du ska ha minst ett tiotal rutinbeskrivningar per år
- minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat dagligen i Microsoft Word och Excel. Du ska hantera att sammanfoga samt skapa listor, rensa information, använda och skapa villkorsstyrd formatering i tabeller, skapa tabeller, förstå hur Excel formaterar celler, förstå och kunna hantera formateringar. Du ska i Word kunna förstå och kunna använda de vanligaste funktionerna
- minst 1 års erfarenhet av arbete som involverar koordinering mellan olika intressenter

- minst 1 års erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- minst 1 års erfarenhet av första linjens support


Det är meriterande (dock inget krav) om du har:
- tidigare erfarenhet av Landlord/Facilitate
- tidigare erfarenhet av arbete med datainformation mot eller med byggprojekt
- tidigare erfarenhet av att ha arbetat hos en myndighet och/eller en offentlig verksamhet
- erfarenhet av Jira och Confluence
- erfarenhet av arbete med MS Visio och/eller MS Project




Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, start omgående, heltid. Kunden ha sin utgångspunkt i Stockholm.



Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 6 december 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024