Administratör inom Fastighetsservice

Administratör inom Fastighetsservice

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett internationellt företag i en roll med goda utvecklingsmöjligheter? Är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du är spindeln i nätet? Då kan detta vara tjänsten för dig! Sök redan idag då urvalet sker löpande.

CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. Som Administratör är din viktigaste uppgifter att supportera och utveckla vår leverans tillsammans med ett engagerat team.

CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem.

Som administratör inom fastighetsservice har du en mycket viktig roll i CBRE´s organisation och driver tillsammans med platschefen verksamheten på plats hos kunden. Rollen är omfattande och inkluderar ett brett ansvarsområde. Nyckelord är struktur, ansvar, flexibilitet och framåtanda.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Ansvara för och arbete med vårt förvaltnings- och underhållssystem
* Jobba med finansiella uppgifter såsom inköpsordrar, leverantörsfakturor, kundfakturering och ekonomirapportering
* Ansvara för inköpsprocesser och ha kontakt med befintliga samt nya leverantörer
* Ta fram underlag, sätta ihop interna och externa månads- och kvartalsrapporter samt presentera dessa till kund och interna intressenter
* Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt budgetarbete
* Medverka och planera avstämningsmöten med kund och leverantörer, samt säkerställa god kommunikation med dessa
* Identifiera och synliggöra framtida finansiella affärsrisker och -möjligheter
* Agera beslutsstöd och support i diverse affärsmässiga och finansiella frågor
* Hantera personalinformation, t.ex. utbildningar, ledigheter, schemahantering och sjukfrånvaro
* Ansvara för arbete med kvalitet, arbetsmiljö och riskhantering


Vi söker dig som är/har:

* ordningsam, strukturerad och analytisk
* erfarenhet av ekonomiarbete och fakturahantering
* erfarenhet av att bygga starka relationer, både internt och externt, och agera professionellt i alla lägen
* mycket goda kunskaper i Excel, och erfarenhet från ekonomi- och affärssystem
* goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
* kan arbeta självständigt men också i team
* erfarenhet av redovisning och rapportering är en fördel
* erfarenhet/kännedom om fastighetsförvaltning är ett plus


För att lyckas i rollen är du proaktiv och lösningsorienterad. Du är prestigelös, har en positiv inställning och trivs med att arbeta i en organisation där du har många kontaktytor, varför ditt sätt att knyta kontakter är viktigt. Vi värdesätter att du har stort kundfokus, är ansvarstagande och pålitlig. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar är av stor betydelse.

Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.

Tjänsten är på heltid med placering i Falkenberg. Start sker efter överenskommelse.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2022-03-07

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Fredric Andersson, Area General Manager, tel nr +46 72 228 50 66.

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2021 27,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024