Administratör inom fiberutbyggnad

Administratör inom fiberutbyggnad

Arbetsbeskrivning

Åtvidabergs kommun ligger mitt emellan kust och storstad med goda kommunikationer och pendlingsmöjligheter. Här får du tillgång till vacker natur och ett rikt friluftsliv.

Inom kommunen arbetar runt 900 engagerade medarbetare tillsammans för att medborgarna ska få bästa möjliga service. Varje medarbetare är en viktig del i kommunens arbete som präglas av framåtanda och mod att prova nya, hållbara lösningar. Vi lär av varandra och tar tillvara på kompetenser inom organisationen. I Åtvidabergs kommun får du möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll.

Åtvidabergs kommun genomför ett utbyggnadsprojekt av det kommunala fibernätet på landsbyggden.

Vi söker nu en administratör med uppdraget att samordna avtalsprocesser mellan kommunen och markägare inom fiberutbyggnaden. Arbetet kommer innebära att du i huvudsak följer upp ingångna avtal, vilket omfattar hantering av markupplåtelse-/ledningsrättsavtal, hantering av ersättningsbilagor, informationsutskick samt kund- och markägarkontakter.

Vi söker dig som har en slutförd gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som administratör och arbetat i projekt. Du har förmågan att driva flera aktiviteter parallellt och som person är du strukturerad och självgående. För att klara uppdraget så behöver du vara serviceinriktad i bemötande med interna och externa kontakter. Du behöver ha B-körkort.

Om anställningen
Anställningen visstidanställning på heltid fram till 31 december 2022.

Om ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 4 maj. 

 


I Åtvidabergs kommun eftersträvar vi jämställdhet varför vi gärna ser en personalsammansättning som även speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar sökande som bidrar till detta.

Vi sköter hela rekryteringsprocessen själva och önskar därför denna gång inte några ytterligare erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Salmela-Trosell, Områdeschef IFO
0120-83 128
Angelica Bäck, Kontaktperson SSR
0120-83100 (vxl)
Robert Bredberg, Barn- och utbildningschef
070-2117317
Karin Almkvist, Vårdförbundet
0702-48 26 53
Ida Bergström, Enhetschef
070-224 19 68
Therese  Nyman, LSR
070-221 79 27
Linda  Ljungqvist, förvaltningschef vård- och omsorg
0120-83201
Maria  Björk, Vision
0738-30 12 46
Eva Sagmar, Kommunal
0120-146 79
Sandra Norrman, Vårdförbundet
0120-832 47

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Åtvidaberg kommun
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Adelswärdsgatan 7 Åtvidaberg
None

Postadress

Box 206
Åtvidaberg, 59725

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024