OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADMINISTRATÖR INOM FINANSIERING TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
Till Klaraviks finansieringsavdelning söker vi nu en administratör som via telefon kommer att vägleda Klaraviks kunder kring finansiering av deras köpta objekt. Du kommer administrera avtal och lånehandlingar men även aktivt söka upp och ringa Klaraviks köpande kunder och erbjuda finansieringslösningar via deras samarbetspartners. I den här rollen kommer du ha många kontaktytor såväl internt som externt.
PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
För att lyckas i det här uppdraget så är det bra om du trivs i en servicefunktion med kundkontakt och att arbeta nära dina kollegor. Du är prestigelös och servicemedveten ut i fingerspetsarna samt noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar att ta ansvar och du har en god förståelse för kundernas behov, vad utmärkt support innebär och affärsvärde. Du trivs med att ha helhetförståelsen och strävar efter att alltid effektivisera våra processer med kunden i fokus. Med en öppen och positiv personlighet, samt en vilja och ambition att systemförbättra och lära dig nya saker, så kommer du att passa perfekt för den här rollen! Viktigt för tjänsten är:
Att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från kundservice eller försäljning inom bank, finans och/eller försäkring
Att du är en duktig administratör
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som administratör inom finansiering är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansök genom att registrera dig på Eterni.se och bifoga ditt CV och personliga brev. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 073-8617253 eller adam.f.mork@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!