Administratör inom företagsförsäkring

Arbetsbeskrivning

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 1000 medarbetare.




Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Är du en klippa på administration och service? Söker du en stabil, ansvarsfull och varierad tjänst i en dynamisk miljö? Söderberg & Partners söker en erfaren och engagerad administratör inom SAK-försäkring med placering i Gävle.


Som administratör inom företagsförsäkringar kompletterar du våra rådgivares arbete genom att handlägga och följa upp olika försäkringsärenden. Du fungerar även som support till förmedlarna i den administrativa processen med våra kunder. Arbetsuppgifterna är breda och varierade då vi arbetar med såväl motor- fastighets- och företagsförsäkringar. Det finns goda möjligheter att utvecklas och till exempel fördjupa sitt ansvarsområde eller ta licenser för rådgivning. Kontoret ligger på Byggmästargatan i Gävle och här arbetar 6 trevliga kollegor varav 4 är rådgivare.

Vi söker dig som är öppen och har en förmåga att skapa goda relationer. Du har en vilja att självständigt organisera och ta tag i och slutföra både korta ”puckar” och strategiska arbetsuppgifter. Du har ett positivt förhållningssätt och ett stort ordningssinne.

Vi ser att du:


* Har flera års erfarenhet av administration inom företagsförsäkringar
* Har minst gymnasial bakgrund
* Är ansvarsfull, proaktiv och noggrann
* Är effektiv med sinne för detaljer
* Har en positiv grundsyn, är serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar

 Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare av försäkringar och finansiella produkter. Kommunikationsvägarna är korta och våra medarbetare drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Placering: Byggmästargatan 5A, Gävle
Tillträde: Snarast, efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2016-04-29
Kontaktperson: Björn Tullbrink, kontorsansvarig, 026-14 30 30

Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024