Administratör inom förmånshantering

Administratör inom förmånshantering

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration och kundtjänst? Vill du arbeta i en kundorienterad roll och utveckla dina kunskaper? Söderberg & Partners Benefits AB söker en kundtjänstmedarbetare inom förmånshantering till vårt kontor i Sundsvall.

Du erbjuds:

- Arbeta varierat med en marknadsledande förmånstjänst, här kan du läsa mer om Benefits,
- En härlig teamkänsla där alla är med och bidrar och stöttar varandra,
- Möjligheten att vara med och bygga teamet mot fortsatt framgång.

Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge service till både kunder och leverantörer. Du behöver därför vara tillmötesgående, tycka om att ge service och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, på både svenska och engelska. I arbetsuppgifterna ingår bland annat support per mail och telefon, fakturahantering, samt löpande administration. Det närmaste teamet består av fem medarbetare som i sin tur är en del av ett större team som arbetar i Stockholm.

Tjänsten är ett vikariat till och med 2024-08-31 från tillträdesdatum med god möjlighet till tillsvidareanställning efter det. Tillträde sker efter överenskommelse. Som person har du lätt för att samarbeta med andra, men också en förmåga att arbeta strukturerat och ansvarsfullt driva dina arbetsuppgifter framåt.

Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av kundsupport per mail och telefon
- Bekväm med att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med ekonomi, men lika viktigt är att du är engagerad och har viljan att lära dig nya saker.


Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024