Administratör inom garantiärenden

Administratör inom garantiärenden

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren administratör, gärna med en bakgrund inom garantiärenden, till vår kund. Drivs du av att leverera bra service, vara spindeln i nätet och ha dialogen mellan kunder, återförsäljare och ekonomiavdelningen? Här erbjuds du en långsiktig roll på en föränderlig arbetsplats med stort ansvar.
Skicka in din ansökan redan idag då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är i en transformationsresa och har påbörjat sin resa med att digitalisera många delar. Många av deras processer och rutiner i garantigruppen, men även i övriga avdelningar, är under ständig förändring för att de vill arbeta mer effektivt. Därför är det bra att du gilla förändringar.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att få:


* Hantera och kontrollera återförsäljares fakturor
* Hantera backlogg och reservdelar som inte blivit skickade
* Godkänna återförsäljares anspråk
* Sköta administration kring garantiärenden
* Rapportera garantianspråk till fabriken i Belgien
* Godkänna nya återförsäljare för garantianspråk


Tjänsten passar dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs i en föränderlig miljö!

VI SÖKER DIG SOM
* Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


* Har erfarenhet av att arbeta administrativt i flera olika system
* Har goda kunskaper i Office 365
* Har erfarenhet av att arbeta med kundservice


Det är meriterande om du sedan tidigare har arbetat med SAP samt ekonomi (debit/kredit).

Som person är du…


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Självgående


ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider:
Mån-tors 8-16.30
Fredag 8-16
* Placering: Danderyd


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2021
  • Ansök senast: 12 juli 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024