Administratör inom hållbar utveckling!

Administratör inom hållbar utveckling!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av hållbar utveckling och vill få meriterande erfarenhet inom administration? För vår kunds räkning söker vi nu en administrativ assistent på deltid!

OM TJÄNSTEN

Vår kund är en ideell förening som förvaltar, utvecklar och kvalitetssäkrar standarder för miljöledning, kvalitetsledning, systematiskt hållbarhetsarbete och en digital metod för hållbarhetsanpassade event. För deras räkning är vi nu på jakt efter dig som studerar hållbarhet/samhällsinriktat, är självgående och vill arbeta som administrativ assistent på deltid. Som administrativ assistent kommer du ha en viktig roll i att stötta styrelsens arbete med hantering av administrativa uppgifter. Här får du möjlighet att bli en del av en familjär styrelse som stöttar varandra och arbetar mot samma mål -> en mer hållbar framtid.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work och du förväntas arbeta ca 10-16h i veckan. Vissa veckor kan det bli lite mer och andra veckor lite mindre. Under jul och sommar blir arbetsmängden generellt sett mindre. Arbetet kommer till största del ske på distans, därav är det viktigt att du trivs med att arbeta självständigt.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ageera skereterare under möten, föra protokoll, anteckningar etc
* Administrera live- och webb utbildningar
* Uppdatera register
* Underhålla och uppdatera hemsida och sociala medier
* Hantera listor över behöriga revisorer
* Etc


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar hållbarhet, stadsvetenskap eller dylikt, på eftergymnasial nivå och har minst 1.5 år kvar
- Har ett stort intresse för hållbar utveckling
- Har mycket goda datorkunskaper
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då bägge språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet av att arbeta administrativt
- Har erfarenhet av att arbeta med sociala medier

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

För att trivas i tjänsten krävs det att du är strukturerad, noggrann och kommunikativ. Du har en stor personlig mognad och är van vid att ta initiativ och arbeta proaktivt. Vidare har du en prestigelös inställning, är lojal och är inte rädd för att både ge och ta emot feedback.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2024
  • Ansök senast: 18 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Två amanuenser i maskinteknik

Två amanuenser i maskinteknik

18 november 2024

18 november 2024