OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter extrajobb på deltid?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Utföra enklare administrativa uppgifter till exempel posthantering, arkivering & registreringar i system.
- Arbeta tillsammans med vårt Helpdesk & Payroll team.
I denna roll behöver du:
- Kunna arbeta minst 4h per dag måndag-fredag, kontorstider.
- Arbeta självständigt
- Ha god känsla för struktur och ordning.
- En vana att arbeta digitalt.
Bli en del av vårt team och...
bidra tillsammans med HR och lönespecialister att leverera en kvalitativ lönetjänst med hög servicenivå till våra kunder. Vår arbetsmiljö präglas av en arbetsglädje där alla hjälps åt och delar kunskap för att bli framgångsrika. Våra värdeord, öppen, enkel och omtänksam genomsyrar allt vi gör. Är du den vi söker, då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. " Jennie Pettersson, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021.03.21
Arbetsplats: Östersund
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Jennie Pettersson 063 14 25 53
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Åke Skoglund +468 5859 0288
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsvariation - alla är välkomna.