Administratör inom HR-Lön sökes till Norrköping!

Administratör inom HR-Lön sökes till Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kvalificerad administratör till offentlig kund i Norrköping. Är du tillgänglig och intresserad av ett konsultuppdrag med start i oktober 2024? 

Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning
I rollen kommer du få rycka in och hjälpa till med administration inom HR-Lön. I uppdraget ingår bl.a. att hantera specifika administrativa arbetsuppgifter, såsom vissa löpande rapporter till andra myndigheter men även andra förekommande och tilldelade administrativa uppgifter. Det ingår även i uppdraget att stödja övriga inom myndigheten med uppgifter. 
Vem är du?
Du bör ha bred erfarenhet och kunskap av administrativa uppgifter av mångahanda slag. Vi ser gärna att du har hög initiativförmåga, hög integritet och samarbetsförmåga. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. 

Utöver detta ska du även uppfylla: 

• Relevant eftergymnasial utbildning inom administration och relevant arbetslivserfarenhet
• Ha arbetat ca 3–5 år med administration av uppgifter såsom exempelvis men inte bara; statistikrapportering, protokoll, konferensbokning, rapporter, rutinbeskrivningar, skrivit och publicerat informationsmaterial på lokalt intranät, allmänna administrativa göromål etc
• Ska ha erfarenhet av olika urvalsprocesser inom rekrytering.

Meriterande krav: 

• Erfarenhet av att arbetat med dokumenthanteringssystem
• Meriterande är erfarenhet av Heroma
• Erfarenhet av att ha arbetat på HR-avdelning
• Erfarenhet av att ha arbetat inom offentlig sektor.

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100%. Uppdraget kommer starta 1 oktober 2024 och förväntas pågå fram till 31 december 2024 med ev. förlängning upp till 3 månader. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents och vara uthyrd till vår kund. Placering är i Norrköping. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta

Elvira Björebäck på Elvira.bjoreback@jurek.se eller

Emelie Kumlin på Emelie.kumnlin@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2024
  • Ansök senast: 24 juni 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024