Administratör inom hr till internationellt bolag

Administratör inom hr till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker nu för kunds räkning en administratör som kan supporta flera medlemmar i ledningsgruppen men även mycket inslag av hr-relaterade arbetsuppgifter. Uppdraget startas i mitten av augusti till mitten av januari. Vår kund sitter i fina lokaler norr om centrala Stockholm.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Som administratör kommer du i huvudsak att supportera flera medlemmar i ledningsgruppen men även en hel del hr-relaterade arbetsuppgifter kommer att förekomma.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Kalenderhantering
• Resekoordinering (ordna flygbokningar, hotellboende, visumansökningar, biluthyrning etc.)
• Ställa in och organisera möten och konferenser och jobbintervjuer, både interna och externa i en global miljö
• Förbered utgiftsrapporter och tidtabeller
• Utskrift, kopiering, bindning, skanning av dokument / mötesmaterial
• Förbered, sammanställ presentationer och / eller mötesmaterial
• Delta i möten och håll protokoll
• Säkerhetskopiering av Executive Assistant under semester och / eller sjukfrånvaro:
• Registrera / underhåll kontrakt i avtalsdatabasen
• Backupadministratör för styrelsefördelar (material för styrelsemöten, revisionsutskottets möten, ersättningsutskottets möten)
• Hjälp IP med att få signaturer för olika dokument


Din bakgrund:
För att lyckas och för att du ska trivas i denna roll så har du tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, det kan vara som Executive Assistant, vd-assistent eller Office Manager för att nämna några. Du har kunskap och erfarenhet av hr-administrativa arbetsuppgifter och du skriver och talar svenska samt engelska obehindrat. Du har kunskap och är självständig i dina datakunskaper.

Som person har du ett utpräglat sinne för service och gärna ger det lilla extra för att överträffa förväntningarna. Du är en självgående och proaktiv person van att strukturera upp ditt eget arbete och prioritera. Du har hög social kompetens och kommunicerar obehindrat med personer på alla nivåer.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024