OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning För uppdrag hos kund, ett växande företag i centrala Stockholm, söker Perido Skills en administratör inom inköp. I rollen kommer du att jobba med interna administrativa sysslor samt även mot företagets kunder. Sysslor som ingår är att via telefon svara på frågor, e-post-korrespondens, verifiering av information i datafiler samt i övrigt förekommande kontorsuppgifter. Då företaget växer finns det goda möjligheter till en fortsättning inom företaget, inom samma avdelning eller med helt andra uppgifter. Kravprofil - Erfarenhet av administration och kundkontakt är meriterande - Du måste vara väl bevandrad i MS Office och en allmänt god datavana - Du får gärna vara nyutexaminerad - Som person är du mycket noggrann, samtidigt som du är serviceinriktad - Det är också viktigt att du är självständig och kan fatta egna beslut när så behövs - Koncernspråket är engelska som du förväntas behärska