Administratör inom inköp

Arbetsbeskrivning

Uppdragsbeskrivning För kunds räkning söker vi en person för arbete med support och administrativa uppgifter på företagets huvudkontor i centrala Stockholm. Arbetet kommer till stor del ske mot norska kunder och leverantörer varför kunskaper i norska språket är önskvärda. Kravprofil - Goda kunskaper i norska! (modersmål eller längre vistelse i norge, t ex skolgång eller arbete) - Vi söker dig som tycker om att ge service samtidigt som du trivs i en administrativ roll. - Du måste vara en god datoranvändare och har du erfarenhet av lite större system i Windows är det starkt meriterande. - Goda kunskaper i MS Excel - Du måste behärska både engelska då företaget verkar i en internationell miljö. - Som person måste du vara strukturerad, noggrann och initiativtagande. Att du oavsett uppgift alltid ger 100% tar vi för givet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 september 2006
  • Ansök senast: 4 oktober 2006

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010