OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en spännande och utmanande roll inom inköp och logistik? Är du redo att ta steget in i en ledande position inom en branschledande organisation? Då har du hittat rätt! Plandent AB i Stockholm letar efter en driven administratör inom inköp & logistik som kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa smidiga och effektiva arbetsflöden inom företaget.
OM TJÄNSTEN
Plandent AB är en ledande aktör inom tandvård och dentalutrustning. Vi strävar alltid efter att leverera de bästa lösningarna till våra kunder. Nu söker vi för deras räkning en engagerad Administratör inom Inköp & Logistik som vill vara en del av deras dedikerade team i Stockholm.
Som administratör inom inköp & logistik kommer du att spela en central roll i Plandents organisation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar inkluderar:
- Skapa inköpsorder i ERP-systemet (Microsoft AX) samt avropa beställningar hos leverantörer.
- Godkänna leverantörsfakturor och säkerställa korrekt hantering av fakturor.
- Fakturera projektorder med komplexitet.
- Ansvara för reklamationshantering och krediteringar gällande projektorder.
- Planera, beställa och hantera leveranser till våra kunder.
- Delta i masterdata-hantering med särskilt fokus på inköp.
- Ansvara för mindre lagerställen, inklusive inventering, avstämningar och eventuella nedskrivningar.
- Samarbeta och samordna med andra medarbetare som arbetar med lager.
Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef som fungerar som coach och karriärstöd
- Att bli del av ett spännande bolag inom tandvård och dentalutrustning
VI SÖKER DIG SOM
- Erfarenhet av att arbeta med ERP-system, företrädesvis Microsoft AX 2012.
- Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav.
- Kunskaper i finska är meriterande.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Initiativtagande
- Prestigelös
- Noggrann och strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231