OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av komplex administration och vill ta nästa steg i arbetslivet? Är du även van att ta ett stort eget ansvar och ser noggrannhet som en av dina främsta kvalitéer? Då kan rollen som administratör inom inköp på 80% till vår kund Infiniti Medical vara perfekt för dig!
Som administratör inom inköp på Infiniti Medical kommer du att ansvara för att skapa och underhålla starka relationer med leverantörer samt spela en nyckelroll för att säkerställa kvalitativa och kostnadseffektiva leveranser. I rollen blir du en del av ett hjälpsamt team hos ett företag som ligger i framkant av sin bransch. Låter det som något för dig? Läs mer om rollen nedan och ta chansen och sök redan idag!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om Infiniti Medical
Infiniti Medical strävar vi efter att skapa en bättre framtid för patienter och vårdgivare genom att leverera innovativa och pålitliga medicinska produkter. En av företagets viktigaste uppgifter är att förse sjukhus, vårdcentraler och privata vårdgivare med medinisk-teknisk utrustning, främst inom intensivvård. Ett stort fokus för denna nordiska organisation är att sälja högteknologiska medicinska produkter och lösningar som förbättrar hälsa och välbefinnande för människor.
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör inom inköp hos Infiniti Medical ingår du i backoffice-teamet och du är ansvarig för inköp av företagets produkter. Du jobbar med varierad administration, främst i systemet Pyramid. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Hålla koll på lagerstatus
• Lägga inköpsordrar
• Lägga upp artiklar i systemet
• Uppdatera prislistor i systemet
• Kontakt med leverantörer
• Boka transporter
Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av komplex administration
• God system- och datorvana
• Flytande kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet eller utbildning inom inköp ses som meriterande för denna tjänst
I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som administratör inom inköp hos Infiniti Medical är noggrannhet och struktur av stor vikt. Vidare är det viktigt att du är van att ta ansvar och kan ha många bollar i luften.
Övrigt
Start: Mitten av december
Placering: Täby
Omfattning: 80%
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg