Administratör inom inköp till spännande myndighet

Administratör inom inköp till spännande myndighet

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ och driven person med kunskaper inom LOU som är tillgänglig för ett nytt uppdrag efter sommarsemestern? Har du tidigare erfarenhet inom avtal och upphandling? Sök då redan idag!

Om uppdraget

Kunden är verksam inom offentlig sektor med placering i hjärtat av Stockholm. Uppdragets omfattning är på heltid med start 14 augusti och förväntas sedan att pågå fram till 13 februari. Uppdraget kommer vara fördelat mellan upphandlingsenehet och lokalfunktionen som avser administration av avtal och enklare avrop.

För att vara aktuell för tjänsten och kunna genomföra uppdraget behöver du lämna referens på ett (1) tidigare genomfört likvärdigt uppdrag som varat i minst sex (6) månader där du haft motsvarande roll som efterfrågas i denna roll. Referensuppdraget ska inte vara äldre än 3 år och pågående uppdrag får redovisas.

Dina arbetsuppgifter

- Avtalsuppföljning
- Ta fram och sammanställa statistik
- Uppdatering av register
- Medverka vid beställningar, direktupphandlingar och inköp
- Medverka vid hantering av offerter/anbud/avtal och urval av leverantörer
- Sköta administrativa rutiner
- Vara ett operativt stöd till verksamheten
- Vara ett administrativt stöd till Ekonomiavdelningen
- Föra mötesanteckningar
- Arbete med hållbarhetsfrågor

Vi ser gärna att du har en naturlig serviceförmåga där noggrannhet och struktur präglar ditt arbete.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som inköpare/upphandlare

- Goda kunskaper i MS Office

- Vana att arbeta i Excel

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

- Grundläggande kunskap om LOU (lagen om offentlig upphandling)

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771 84 53 00 (tel:0771%2084%2053%2000)

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 1 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


27 december 2024