OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en glad och hjälpsam person med intresse för människor och administration? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt? Då kan det vara dig vi söker! Vi erbjuder en varierad roll som inkluderar både administration och kundtjänst. Läs vidare och ta reda på mer, kanske är det här ditt nästa uppdrag?
Om tjänsten
Perido söker efter en Administratör inom kundcenteravdelning till vår kund, en offentlig verksamhet i Stockholm. Tjänsten är placerad på Värmdö, en kommun känd för de bästa av två världar, nämligen dess vackra miljö bestående av delar av Stockholms södra skärgård, samt närhet till innerstadspulsen i city.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du dela din tid mellan administration och kundtjänst. Tillsammans med dina kollegor tar ni emot samtal från allmänheten, svarar på frågor och informerar. Många av frågorna i nuläget handlar om bygglov kopplat till privata tomter, men det förekommer även andra samtal som rör samhällsbyggnad, tillstånd m.m. I ditt arbete ingår att läsa på om pågående handläggningsprocesser, följa upp hur det går i ärenden och ta ansvar för att driva på där det behövs – det är här den administrativa delen ligger.
Dina egenskaper
Tjänsten innefattar mycket administrativt arbete och service gentemot både kollegor och kunder, vi söker därför dig som är serviceorienterad, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Som person är du ödmjuk, lyhörd och hjälpsam. Det du har tagit dig an vill du gärna slutföra och du kan arbeta effektivt självgående samt har lätt för att ta egna initiativ, men vi ser också att du trivs bra i samarbete med andra. Vidare är du trygg i dig själv, ambitiös och målmedveten, med god känsla för professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du har visst intresse för samhällsbyggnad.
Är du en positiv och tillmötesgående administratör som ser att detta stämmer in på dig så är du varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att läsa den!
Vi söker dig som har:
Relevant akademisk utbildning
Ett par års arbetslivserfarenhet, gärna servicebaserat och/eller administrativt
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Plus i kanten:
Arbetslivserfarenhet från kundtjänstyrket
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-08-31 med chans till förlängning. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32203 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.