Administratör inom kundsupport för start omgående

Administratör inom kundsupport för start omgående

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Har du en administrativ ådra och drivs av att arbeta med kvalitet och struktur? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som administratör.

PerformIQ söker för kunds räkning en administratör för arbete inom kundsupport. Tjänsten som administratör innebär att du arbetar med enklare administrativa arbetsuppgifter i ett team med högt arbetstempo som präglas av samarbete och teamkänsla. Vår kund har nyligen bytt affärssystem och behöver således hjälp med administrativa uppgifter så som att överföra data mellan dessa system för att underlätta arbetet för de övriga i teamet. Vi ser att du är en person som har arbetat med administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare och är tillgänglig för start omgående.
I rollen som administratör är vanliga arbetsuppgifter till exempel att:
• Migrera orderinformation mellan affärssystem
• Administrera orderbekräftelser
• Hantera fakturor
• Supportera via mejl samt i vissa fall även via telefon
• Agera stöd kring information och underlag, så som sammanställning av rapporter


Krav på person
Vi söker dig som har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, har en bra samarbetsförmåga och ett intresse för administrativa arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen som administratör krävs vidare att du:

• Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Behärskar svenska engelska i tal och skrift då koncernspråket är Engelska
• Är ansvarsfull och strukturerad
• Är driven och har en god initiativförmåga

Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturahantering samt arbete i affärssystemet Oracle sedan tidigare.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 1-2 månader, möjlighet till förlängning
Arbetstid: 8.00 – 17.00
Plats: Landskrona

Sökord: administration, orderhantering, fakturering, Oracle

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2020
  • Ansök senast: 29 april 2020

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024