Administratör inom kundtjänst och support

Administratör inom kundtjänst och support

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på Poolia en serviceinriktad administratör till ett bolag i Umeå. Här ges du möjlighet att bli en del av ett team på en öppen arbetsplats, där fokus ligger på professionella och goda kundrelationer.

Uppdraget är på 75% och förväntas starta omgående och pågå 6 månader med möjlighet till förlängning. Urval sker löpande, så ansök redan idag! Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
På den här tjänsten jobbar du främst med kundservice och support. Det innebär i stora drag att du svarar på inkommande samtal både från externa och interna kunder, du tar emot kunder i kundmottagning. Initialt är det stort fokus på avisering, vilket innebär i huvudsak att, via telefon, mail, fax och brev besvara frågor kring aviseringar från externa kunder.

Det är viktigt att ha kunden i fokus och att bemöta kunden på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Vi jobbar med gemensamma mål och vi har definierade nyckeltal inom service, kvalitet, kostnadseffektivitet samt produktivitet.

Vem är du?
För att snabbt kunna sätta sig in i en konsultroll behövs praktisk erfarenhet. Vi ser därför att du som söker har arbetat inom administration och kundtjänst eller liknande tidigare. Din utbildning är som lägst gymnasial. Vidare är dina datakunskaper inom Officepaketet mycket goda, likaså dina muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.

För att du ska trivas i rollen är du som person noggrann, strukturerad och självständig, du har framförallt en positiv attityd och trivs med kundrelationer. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och har ett öppet sinne som gör dig lättplacerad på olika typer av arbetsplatser där du samarbetar väl. Vi ser även att du bemöter med god service och är driven som person.

• Du är stresstålig med förmåga att arbeta under press och i ett högt tempo
• Du är noggrann, ordningsam, pålitlig och har en hög servicekänsla och är kundinriktad
• Du är glad, engagerad, motiverad och med en positiv energi

Om verksamheten
Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024