Administratör inom kundtjänst till välkänd kund i Västerås!

Administratör inom kundtjänst till välkänd kund i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Är du organiserad och trivs i en roll där du får ha kundkontakt? Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra? Då kan detta vara något för dig! Just nu söker vi en Administratör till vår kunds kundserviceteam i Västerås. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i juni för att pågå till sista oktober. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen blir du en del av avdelningen Channel Management som har ansvar för produktförsäljning av styr-, PLC- och DCS-system till slutkunder på svenska marknaden via partners och andra systemintegrationer. Du får en central roll i teamet som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar.

Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kolleger i teamet, företagets försäljningsingenjörer och leverantörer samt givetvis deras kunder.


Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, men gärna högre utbildning inom ex. logistik eller administration. Kännedom och erfarenhet av CRM-system och SAP är meriterande. Vidare behöver du behärska engelska och svenska, i både tal och skrift.

Som person är du organiserad, strukturerad och trivs med att ha kundkontakt. Dessutom uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Din positiva grundsyn och förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie gör dig till en uppskattad teammedlem. Du har även en vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper och att anta nya utmaningar.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2020
  • Ansök senast: 3 juni 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024