OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga uppgifter blir att arbeta på vår BackOffice och ekonomiavdelning. Du är en nyckelspelare i vårt team för att koordinera support, logistik och ekonomi. Du är snabb i tanken, har en hög kommunikativ förmåga och har lätt att utrycka dig i tal och skrift på Svenska och Engelska. Du är noggrann och har lätt att samarbeta med andra.
Du kommer få vara en del av ett team där alla kollegor bidrar till att skapa god stämning och ett öppet arbetsklimat. Här uppmärksammas goda prestationer och du kommer ges möjligheten att växa i din roll. Gruppens mål är att utveckla verksamhetens kostnadsnivå i linje med satta mål och att alltid sträva efter att förbättra service, produktivitet och processefterlevnad.
I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
· Administrativ support
· Kontakt med både interna och externa parter
· Ansvar för kund och leverantörsreskontra samt löpande bokföring
Tjänsten som Administratör är heltid som föregås av provanställning på 6 månader. Placering är i vårt huvudkontor i Luleå och arbetstiderna är 08:00-17:00.
Om dig
Vi söker dig med erfarenhet från tidigare arbete inom kundtjänst/administration, gärna inom IT, dock inget krav. Du har vana av att arbeta med dator och telefon som främsta arbetsredskap och en god kommunikativ förmåga. Vidare besitter du erfarenhet av att, under hög arbetsbelastning, arbeta strukturerat och organiserat gentemot uppsatta mål utan att göra avkall på leverans, service och kvalitet.
Viktigt för tjänsten
Social kompetens samt en positiv inställning och viljan att utvecklas.
God samarbetsförmåga.
Tidigare erfarenhet av löpande bokföring.
Obehindrat kunna kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.