Administratör inom lagerhantering

Arbetsbeskrivning

Administratör inom lagerhantering
Är du bra med siffror, noggrann och söker ett uppdrag under sensommaren? Kanske har du arbetat i lagerhanteringssystem tidigare? Då har vi nu en spännande öppning hos vår kund inom läkemedelsbranschen!

Vår kund har sin placering i Solna och är verksamt inom life science och tillverkning av individanpassade läkemedel. Här arbetar du med lagerhantering av läkemedel som förbättrar och räddar liv.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Uppdraget sträcker sig mellan v 31 och v 37, och därefter finns chans till nya spännande uppdrag inom Randstad.

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med hantering av lagersaldo och administration i lagerhanteringssystem. Systemet som används är MS Dynamics AX.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill arbeta under v 31-37, och som har gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk eller naturvetenskaplig inriktning. Som person är du strukturerad, noggrann och självständig. Erfarenhet av lagerhanteringssystem är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Gillar du att göra ett bra jobb och pröva på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-07-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Lisa Ström | lisa.strom@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 21 juni 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024