Administratör inom logistik

Administratör inom logistik

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är en ledande leverantör på den skandinaviska marknaden inom totallösningar för biltransport. De erbjuder skräddarsydda logistiklösningar och anpassning av bilar inom billogistik. Deras kunder är generalagenter och återförsäljare utav nya fordon. Här värdesätts kvalitet och effektivitet, alltid med kundens behov i fokus.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör kommer du tillhöra avdelningen för logistiksupport. Du kommer att ingå i ett team av fyra personer, varav en arbetar på samma site. Kontoret ligger i samma byggnad som lagerlokalen så du kommer även träffa på dina andra kollegor som arbetar i det operativa flödet. Teamets viktigaste uppgift är att säkerställa att logistikflödet av bilar som kommer till Göteborg hanteras på rätt sätt.

• Ansvara för ankommande fordon till Skandiahamnen
• Administration av fordonsflöden
• Hantera avvikelser vid hantering av fordon
• Kontinuerlig kontakt med fordonstillverkare och återförsäljare via mejl och telefon

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• God systemvana, meriterande med kunskaper av Microsoft Office

För att passa i rollen söker vi dig som har ett högt servicetänk och är kundfokuserad. Arbetet bedrivs till största del i egna datorsystem och för att passa i rollen har du mycket god datorvana och trivs med att arbeta i system.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet och för att trivas i rollen som administratör är du mycket lösningsorienterad och trivs med att ha ett eget ansvar och självständigt arbete i en verksamhete där det händer saker hela tiden. Vidare är du väldigt noggrann, analytisk och serviceinriktad.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 augusti 2023
  • Ansök senast: 15 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024