OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som administratör hos vår kund kommer du att ingå i ett drivet och internationellt team där innovation står i centrum och där ditt dagliga arbete blir en del av hela kedjan inom logistikflödet. Du kommer även att välkomnas in i en och minutiös kvalitetskultur som blandas med svensk kreativitet och framåtanda.
Som administratör kommer några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
- Övergripande ansvar för arbetet av prototypbeställningar
- Övergripande ansvar för hantering av fordringar
- Utföra prisuppdateringar i vårt system
- Ansvara för övriga administrativa logistiskuppgifter som till exempel översyn av backlogs, sortera relevanta dokument i vårt serversystem m.m.
För att axla den här rollen behöver du ha en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik kombinerat med en tidigare arbetslivserfarenhet inom logistikområdet. Det är även starkt meriterande om du har arbetslivserfarenhet från en internationell miljö. Goda kunskaper inom Microsoft Office, med betoning på Excel är önskvärt då du kommer att använda programmet i ditt dagliga arbete. Vidare behöver du ha flytande svenska och engelska i tal och skrift samt körkort B.
Vi söker dig som inspireras och motiveras av administrativa uppgifter samt har erfarenhet av tidigare arbete inom logistik. Du är van att arbeta med dator som främsta arbetsredskap och har en god kommunikativ förmåga. Som person ser vi att du är social och kan arbeta strukturerat och organiserat utan att göra avkall på leverans, service och kvalitet.
Övrigt:
Tjänsten är ett vikariat på 3 månader med chans till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler på Lindholmen.
Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Administratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88