OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Vi söker nu en Administratör som skall arbeta inom logistikfunktionen hos en av våra kunder. Tjänsten är dagtid, heltid med uppdragsstart omgående. Varaktighet 3 månader med chans till förlänging. Du kommer att arbeta med att administrera inköp av material, fakturor, bevakning av lagersaldo och viss uppföljning av statistik. Önskvärda kvalifikationer är erfarenhet av administrativt arbete med teknisk eller ekonomisk bakgrund. Meriterande är erfarenhet av logistik och planering samt arbete med processer och processförbättringar. Som person bör du vara positiv, lösningsfokuserad, noggrann, stresstålig, flexibel samt duktig på att samarbeta och arbeta i grupp.