Administratör inom order och sälj till Medema!

Administratör inom order och sälj till Medema!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en omväxlande miljö med varierande arbetsuppgifter inom administration och sälj? Då ska du fortsätta läsa! Vi söker nu en administratör inom order och sälj för konsultuppdrag till Medema i Kista. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde i mars och förväntas pågå under 6 månader med god chans till förlängning eller anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda måndag-torsdag kl 08.00-17.00 och fredag kl 08.00-15.00. Du kommer att ha möjlighet att kunna jobba på distans två dagar i veckan. Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ansvara för att Medemas direktförsäljning till befintliga och nya kunder via telefon, e-mail och web sköts på ett professionellt sätt med ökad försäljning och lönsamhet som ledord.
• Arbeta aktivt med att uppfylla deras kunders behov och förväntningar på ett effektivt sätt. Det skall vara enkelt att handla av Medema.
• Vara lyhörd och observant och sätta dig in i produkter och terapiområden och kunna beskriva dessa på ett lämpligt och professionellt sätt för kunder och samarbetspartners.
• Hantera fakturerings- och krediteringsärende i samarbete med externa partners.
• Agera som rådgivande instans för alla typer av kundärenden och kontinuerligt utmana, utveckla och utvärdera vårt erbjudande med ambitionen att optimera och effektivisera.
• Fungera som ett stöd till vår fältsäljorganisation genom tydlig kommunikation och effektivt hanterande av gemensamma kundärenden.
• Bevaka och förmedla konkurrentaktiviteter och initiativ
• På uppdrag av chef driva fristående projekt inom till exempel IT och telefoni samt kontor och administration
• Hjälpa till med administrationen av bolagets kursverksamhet
• Sköta orderhantering, fakturering och kreditering
• Sköta inkommande e-post samt telefonsamtal
• Inköp för kontor & administration
• Att processer och rutiner efterlevs i linje med deras miljö- och kvalitetsledningssystem
• Att tillgodogöra sig informationen och följa policys fastställda i den senaste versionen av Personalhandboken


Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen söker vi dig med:

• Minimum 3 års erfarenhet av kvalificerad försäljning
• Vana av att arbeta med dator och affärssystem som främsta arbetsverktyg
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska, meriterande med finska
• Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Frivilligt engagemang och meriter som ledare eller instruktör är meriterande
• Kännedom om sjukgymnast-, rehab-, fitness- eller wellness branschen och kunskap om branschens aktörer och vad som driver dem är meriterande

Vi ser att du är serviceinriktad och tycker om att etablera relationer. Du har en stark drivkraft, är prestationsinriktad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Samtidigt är du öppen, positiv, orädd och nyfiken på andra människor och verksamheter. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och har en mycket god kommunikationsförmåga.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2022
  • Ansök senast: 7 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024