Administratör inom order till Focus Nordic

Administratör inom order till Focus Nordic

Arbetsbeskrivning

Trivs du bäst när du får agera spindeln i nätet? Focus Nordic i Göteborg söker sin nästa administratör inom order och försäljning!

Har du erfarenhet utav orderhantering, kundsupport och orderadministration? Vill du finslipa dina skills eller briljera inom kundkommunikation, service och multitasking? Focus Nordic söker nu dig för rollen som Customer Sales Support. Focus Nordic är Europas ledande distributör inom foto, video och optik. Vi strävar efter att vara den mest uppskattade partnern för våra kunder och leverantörer. Vill du bli en del utav vår vision? Sök jobbet nu!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I din roll som orderadministratör kommer du att ha många kontaktytor och lära känna både kunder samt interna kollegor. Ta chansen och bli expert på något nytt, nu är ett gyllene tillfälle att bli specialist på alla tillbehör inom foto du kan komma på! Du kommer få möjlighet att arbeta tätt tillsammans med ansvarig på plats och få en gedigen introduktion. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Kundsupport, svara i telefon och mail
• Orderhantering, orderregistrering
• Svara på försäljningsrelaterade frågor internt och externt
• Samarbete med lager, säljare och andra kollegor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Focus Nordic har kontor i Göteborg och du kommer få tillhöra ett härligt gäng på 30 personer. Då kontoret är beläget strax utanför centrum har du tillgång till gratis parkering och nära till en lunchpromenad ute i naturen. Trivs du att jobba på ett mindre och personligt företag där du får ta stort ansvar och vara den självklara kontakten med kunder och leverantörer kommer du absolut att trivas här! 

VEM ÄR DU?

Följaktligen kräver rollen erfarenhet inom följande områden:

• Orderhantering
• Kundkommunikation via telefon och mail
• Svenska, flytande i tal och skrift
• Engelska, goda kunskaper i tal och skrift
• God Excelvana

Meriterande erfarenheter: 

• Erfarenhet mot konsument
• Kunskaper inom norska, danska eller finska
• Systemvana inom Navision/Business Central

 

 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024