Administratör  inom Pension & Försäkring

Administratör inom Pension & Försäkring

Arbetsbeskrivning

Brummer & Partners är en ledande europeisk hedgefondförvaltare som samlar förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en företagsgrupp. Tillsammans förvaltar vi 168 miljarder kronor på uppdrag av privatpersoner, företag och institutionella investerare. Brummer & Partners har kontor i fem länder och huvudkontor i Stockholm. Gruppen har cirka 300 anställda.

Brummer & Partners har ett brett erbjudande och en transparent affärsmodell som uppskattas av våra kunder. Vi är en värdedriven organisation med intellektuell hederlighet, långsiktighet och driv som ledord. Hos oss ges du stor möjlighet att tänka nytt, ta egna initiativ och verka för kundorienterade lösningar. Kontoret är beläget vid Norrmalmstorg i Stockholm.

Administratör inom Pension & Försäkring till Brummer & Partners
År 1996 startade Brummer & Partners Sveriges första hedgefond, Zenit. Det var starten på en framgångsresa. En resa som har lett till att idag vara en av de ledande europeiska hedgefondförvaltarna med kontor i fem länder och cirka 300 anställda. Nu söker vi dig som vill arbeta som Administratör och vara en del av bolagets fortsatta framgångar. Brummer & Partners huvudkontor ligger precis intill Norrmalmstorg, med moderna och ljusa lokaler. 

Söker du en arbetsplats som präglas av driv och entreprenörskap, som månar om goda kundrelationer, värdesätter en stark teamskänsla och har roligt på jobbet? Då kan Brummer & Partners vara rätt för dig.

Om tjänsten
Som Administratör har du en bred och varierande roll med eget ansvar och många kontaktytor, såväl internt som externt. En viktig del av rollen är att stötta Brummer & Partners rådgivare med förberedelser, handläggning och uppföljning av kundernas ärenden inom försäkring och tjänstepension. Du kommer också arbeta nära bolagets kunder för att genomföra de upplägg som överenskommits samt kvalitetssäkra och se till att de följer rådande regelverk.

Hos Brummer & Partners får du möjligheten att utvecklas och lära dig mer inom försäkring och pension. Bolaget uppmuntrar idéer för utveckling och effektivisering och har en positiv, prestigelös atmosfär och höga ambitioner.

Vi söker dig
Som är noggrann och har en vilja att lösa problem. Vidare tror vi att du:

har erfarenhet av administrativt arbete, det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av administration inom tjänstepension
kan hantera digitala system
har ett stort intresse för att lära dig mer och utvecklas inom området
är strukturerad och ansvarsfull
är lösningsorienterad och serviceinriktad
är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift

Om tjänsten
Omfattning: Heltid, tillsvidare                                                                                                 
Placering: Norrmalmstorg, Stockholm
Start: Enligt överenskommelse


I denna rekrytering samarbetar Brummer & Partner med Avanti Rekrytering & Interim AB. Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvarig rekryteringskonsult;

Niklas Almquist, niklas@avantirekrytering.se, tel. +46 (0)733 640 640

Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande.




Varmt välkommen med din ansökan!




Sökord:

Backoffice, Fondadministratör, Ekonomiassistent, Administratör, Koordinator, Coordinator, Assistent, Assistant, PA, Personal assistant, EA, Executive Assistant

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanti Rekrytering & Interim AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 8 december 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024