Administratör inom pension och försäkring

Arbetsbeskrivning

Max Matthiessen är Sveriges ledande oberoende finansiella rådgivare inom personförsäkring och långsiktigt trygghetssparande.Max Matthiessen har 370 medarbetare på 20 orter i Sverige och är sedan våren 2007 ett tillväxtområde inom Carnegie.Du har hög servicenivå, arbetar strukturerat och självständig, uttrycker dig väl i tal och skrift samt har bra siffersinne.Du är noggrann, initiativtagande och har en positiv inställning.Dina arbetsuppgifter blir att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Du har god telefonvana samt erfarenhet av att arbeta i Word och Excel samt uttrycker dig väl i tal och skrift.Vi tror att lämplig utbildningsbakgrund är minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV-diplom eller motsvarande är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande, vidareutvecklande och roligt arbete med såväl kundkontakter som kontakter med försäkringsbolag.Ansökningarna hanteras forlöpande varför vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.Bekräftelse på mottagandet skickas inte men vi läser noga igenom alla inkomna ansökningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Max Matthiessen AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 maj 2008
  • Ansök senast: 15 juni 2008

Besöksadress

Lästmakargatan 22
None

Postadress

BOX 5908
STOCKHOLM, 11489

Liknande jobb


20 november 2024

Senior handläggare med ansvar för Nato-relaterade frågor

Senior handläggare med ansvar för Nato-relaterade frågor

28 november 2024

Granskare inom välfärdsbrott

Granskare inom välfärdsbrott

27 november 2024