Administratör inom pension/försäkring

Arbetsbeskrivning

Max Matthiessen söker Administrativ personal med någon eller gedigen branschkunskap.Vi söker dig som har arbetat administrativt i några eller många år inom bank eller försäkringsverksamhet, och som har mycket god erfarenhet från LIV- eller tjänstepension.Du har hög servicenivå, arbetar strukturerat, är självständig och har gott siffersinne.Du är noggrann, initiativtagande och har en positiv inställning.Dina arbetsuppgifter blir att administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Du har god telefonvana samt erfarenhet av att arbeta i Word och Excel.Vi tror att lämplig utbildningsbakgrund är minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Högskoleutbildning och LIV-diplom eller motsvarande är extra meriterande.För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete med såväl kundkontakter som kontakter med försäkringsbolag.Vi har en trivsam och social miljö vilket har lett till att många duktiga människor har sökt sig till oss.Du kan läsa mer om våra lediga tjänster på www.maxm.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Max Matthiessen AB
  • 5 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 8 november 2007
  • Ansök senast: 30 november 2007

Besöksadress

Lästmakargatan 22
None

Postadress

BOX 5908
STOCKHOLM, 11489

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010