Administratör inom PLM sökes till välkänd butikskedja - Skara

Administratör inom PLM sökes till välkänd butikskedja - Skara

Arbetsbeskrivning

Kanske är du nyexaminerad och vill få chansen att arbeta i ett internationellt bolag? Här väntar en spännande tjänst på ett välkänt och uppskattat varumärke! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido letar efter en administratör inom PLM (product lifecycle management) till vår kund. De är en av Sveriges mest välkända butikskedjor som säljer alla möjliga sorters produkter till villaägare, hemmafixare, lantbrukare och hantverkare, m.m. Tjänsten är placerad i Skara med möjlighet att arbeta på distans två dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten blir du involverad i att kartlägga, utveckla och dokumentera arbetsprocesser, antingen som en del av det löpande arbetet eller i projektbaserad form. Dessutom bidrar du till och ger stöd åt utvecklingen av företagets PLM-system, som genomgår betydande förbättringar under året. Ditt arbete inkluderar även att delta i tvärfunktionella utvecklingsprojekt inom området Assortment & Purchasing.
Dina egenskaper
Din roll i utvecklings- och förbättringsarbetet inom Assortment & Purchasing är av stor betydelse. Det kräver att du är fokuserad på mål och lösningar samt motiveras av att bidra till framsteg. Du är strukturerad och noggrann i ditt tillvägagångssätt och inser vikten av detaljer för att uppnå helheten. Din flexibilitet kombineras med uthållighet när det gäller att slutföra uppgifter. Du är ödmjuk och trivs med att samarbeta både inom och utanför din arbetsgrupp.
Låter detta som någonting för dig? Skicka gärna in din ansökan så snart du kan!
Kvalifikationer:
Utbildning eller arbetslivserfarenhet av processkartläggning och löpande processförbättringar
Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenheter inom inköp och produktutveckling
Ansvar för systemstöd för motsvarande uppgifter
Erfarenhet inom retail är meriterande

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag mellan mars/april till 31/12-2024.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Josefin Söderquist som kan nås på mejl josefin.soderquist@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34406 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2024
  • Ansök senast: 10 mars 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024