Administratör inom private banking till Handelsbanken!

Administratör inom private banking till Handelsbanken!

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att hålla ordning & reda och brinner för kundservice? Nu söker vi dig med värdepapperskunskap som trivs i en administrativ roll till Handelsbanken! Här får du utöver god energi och fina samarbeten, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Tror du att du hade passat in? Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Temat inom support till Private Banking affären består idag av fyra personer och behöver förstärkning av en ytterligare person. Du erbjuds en fartfylld och välkomnande arbetsplats där goda samarbeten och en positiv energi präglar stämningen mellan kollegorna.

#

Du erbjuds


* En härlig arbetsmiljö med trevliga kollegor där din röst blir hörd
* Varierande arbetsuppgifter med personlig såväl som professionell utveckling
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Huvudsakliga arbetsuppgifter är support till Private Banking affären. Du kommer arbeta till stor del med administrativa uppgifter i form av:


* Avstämningar
* Kundupplägg
* Affärsbokningar
* Diverse utredningar samt att vara involverad i utvecklingar.


Vi välkomnar egna initiativ och förslag på effektiviseringar.

VI SÖKER DIG SOM
- Har god värdepapperskunskap
- Har stark servicekänsla
- Är noggrann och strukturerad med vilja att förstå hela processen
- Har drivkraft och tar egna initiativ
- Har en god samarbetsförmåga och teamkänsla

Det är meriterade om du:


* Har tidigare erfarenhet av företagshändelser.


#

Vi söker dig som är


* Problemlösande
* Kommunikativ
* initiativtagande


#

#

#

Övrig information


* Start: 27e mars
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 3 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024