ADMINISTRATÖR INOM PROCESS- OCH AVTALSADMINISTRATION

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill ta dig an utmaningen att vara process- och avtalsadministratör samt ansvarig för vissa delprocesser efterlevs och utvecklas hos vår kund! I uppgifterna ingår det att stödja funktionsansvarig beställare i att granskning av dokument som genereras i processerna (finansiella beslut, utrednings- och projektdokumentation, besked och avtal) planeras och utförs enligt fastställd rutin.
Du förväntas se till så att aktuella processer efterlevs och att ha ordning och reda på avtal som tecknas med externa parter.
Mer information ges i nästa steg i rekryteringsprocessen.


Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Uppdraget utförs hos vår kund i Sundbyberg, Stockholm.

Kvalifikationer
- Du har högskoleutbildning (minst 120p) med inriktning på administration alternativt motsvarande YH utbildning, privat utbildning eller minst 5 års arbetslivserfarenhet inom aktuell roll.
- Du har minst 5 år erfarenhet av liknande roll, utveckling, uppföljning och administration inom process- eller projektarbete.
- Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs för rollen.
- Du bör ha erfarenhet från arbete som administratör på statlig myndighet.
- Du bör ha erfarenhet av processarbete inom infrastruktur/samhällsbyggnad, industri/anläggning eller motsvarande, sammanlagt minst 1 års arbetstid.


Personliga egenskaper
Vi söker dig som har god samarbets- och initiativförmåga, samt är flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning. Du är utåtriktad och tydlig i din kommunikation, ödmjuk samt har ett målinriktat arbetssätt. Du trivs med att jobba i team, såväl som självständigt.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 2021-01-07 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2023-01-06 med option på förlängning om 2+1 år. Säkerhetsprövning av konsult krävs med anledning av att du kommer hantera hemliga uppgifter. Genomförande av registerkontroll beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2020-11-27 kl. 12:00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024