OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör inom projekt till Jordbro, Stockholm
Vi söker nu två juniora administratörer till ett offentlig verksamhet i Jordbro, södra Stockholm. I den här givande tjänsten kommer du hjälpa projektledare med projektadministrativa arbetsuppgifter exempelvis ärendehantering, fakturering och kalkylering. För att vara aktuell i den här processen behöver du ha en avklarad gymnasieutbildning, goda kunskaper i att hantera olika datorsystem samt arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Utöver det måste du trivas i att ha många bollar i luften. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Omfattning
Heltid. Med start cirka 5 maj 2019 moch med en uppdragslängd på 6 månader, med chans till förlängning. Arbetstider är vardagar 7.00-16.00.
Arbetsbeskrivning
Här arbetar du i ett glatt och omhändertagande gäng som sitter i ett öppet kontorslandskap. Gruppen består av cirka 31 personer, där både tekniker, projektledare och projektadministratörer arbetar mot samma mål och hjälper varandra. Projekten är inom el-området. I rollen som projektadministratör behöver du vara duktig på att samarbeta, vara självgående samt noggrann. Ditt arbete kommer exempelvis innebära att kontrollera ärenden (utifrån givna ramar) så all projektadministration är komplett. Kanske har du ett dröm att själv bli projektledare någon gång i framtiden?
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hjälpa projektledare att kontrollera att all projektadministration är komplett. Komplettering av det som saknas, vilket ofta innebär kontakt med projektledare eller tekniker.
• Ärendehantering, framtagning av fakturaförslag, kontrollera enklare kostnadskalkyler.
• Registrering av mätdata.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Kvalifikationer
Här söker vi dig som:
• Har en avklarad gymnasieutbildning, samt gärna ett intresse av el eller teknik.
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
• God datorvana och har inga svårigheter att arbeta i system (du får gärna ha arbetat i SAP/PM, BÄST eller Netbas, men det är inget krav).
• Du behöver vara ansvarstagande, initiativrik och ha lätt att samarbeta i grupp.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.
Sista ansökningsdag: 2019-04-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Sofia Wänblad, sofia.wanblad@randstad.se [ mailto:sofia.wanblad@randstad.se ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström