Administratör inom projektsupport till kund i Karlskoga

Administratör inom projektsupport till kund i Karlskoga

Arbetsbeskrivning

Är du en vass administratör med mycket god system- och datavana? Är du även en kommunikativ och initiativtagande person som vill arbeta i en roll med många kontaktytor? Nu söker vi dig som vill gå in i ett långt konsultuppdrag hos vår kund i Karlskoga!

Arbetsbeskrivning
I den här rollen är du det administrativa stödet i mindre såväl som större projekt, vilket är en viktig funktion för ett framgångsrikt projektgenomförande.

Du administrerar information i olika system och stöttar projektledare i administrativa uppgifter. I ditt arbete har du många kontaktytor och ingår även i flera projektteam parallellt.

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete och som har mycket god system- och datavana. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska i både tal och skrift.

Du är en initiativtagande och målinriktad person som slutför de aktiviteter du startar och därmed uppnår goda resultat. I ditt arbete har du många interna kontaktytor, så du behöver trivas med att ha en social roll där du samarbetar i tvärfunktionella team. Du anpassar din kommunikation så att information såväl som förväntningar framgår på ett tydligt sätt för alla berörda parter.

Information och ansökan
Detta är en visstidsanställning med start i augusti fram till juni 2023. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Angelica Mäenpää på mejl; angelica.maenpaa@axoconsulting.se eller telefon; 076-636 61 75. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i det här uppdraget. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Konsultuppdrag via AxÖ Consulting
För att du skall trivas och må bra på ditt konsultuppdrag arbetar vi kontinuerligt med att ge dig så goda förutsättningar som möjligt. Vi har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans skall kunna bedriva en professionell konsultverksamhet.

Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande samt ett bra sätt att få fart på karriären. För att du skall trivas erbjuder vi dig en fast månadslön, trygga anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre. 

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

21 november 2024