Administratör inom reception & ekonomi till Armatec!

Administratör inom reception & ekonomi till Armatec!

Arbetsbeskrivning

Armatec har en utpräglad vinnarkultur som bygger på affärsmässighet, engagemang, kompetens & arbetsglädje! Är du intresserad av ett socialt och meriterande arbete vid sidan av dina studier? Är du en strukturerad person som trivs i en ansvarstagande roll? Varmt välkommen med din ansökan redan idag, då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en administratör inom reception & ekonomi på deltid till Armatec i Mölndal. Omfattningen är ungefär 3 dagar i veckan, med en viss flexibilitet i val av arbetsdagar & arbetstiderna är förlagda förmiddagar mellan 09-13.30. Du kommer ha en mixad roll som administratör inom receptionen & ekonomiavdelningen. Det är en stöttande funktion med varierande arbetsuppgifter där det krävs att du är en strukturerad och ansvarstagande person. Du erbjuds ett steg in i arbetslivet och delaktighet i en härlig organisationsmiljö där du får möjlighet att skaffa dig värdefulla erfarenheter parallellt som du studerar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för diverse administrativa uppgifter så som hantering av mail, fakturaärenden & kundreskontra.
* Ansvara för ett välkomnande och trevligt första intryck för besökare och kunder genom god service och ett öga för ordning och reda


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%
- Talar och skriver svenska & engelska obehindrat då det krävs i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper inom MS Officepaketet

I den här rekryteringen lägger vi mycket vikt vid dina personliga egenskaper, för att lyckas i rollen ser via att du är självgående, ansvarstagande & strukturerad.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Armatec är specialister inom klimatsmart flödesteknik och löser tekniska utmaningar inom flödesteknik för fastigheter och industrier. Armatecs lösningar är kundanpassade och alltid med fokus på långsiktig hållbarhet. Armatec är i ständig utveckling och ser sina medarbetare som deras viktigaste tillgång. Företaget sitter i fräscha och nybyggda lokaler i Mölndal och har ett stort fokus på medarbetarnas välmående och hälsa. Läs mer om Armatec här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 5 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Receptionist - Behovsanställning

Receptionist - Behovsanställning

5 november 2024

Extraarbete som receptionist

Extraarbete som receptionist

5 november 2024

Kommunvägledare till Servicecenter

Kommunvägledare till Servicecenter

5 november 2024