Administratör inom reklamationer och återbetalning

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker medarbetare till funktionen återbetalningar hos ett växande företag inom finans- och betalbranschen. Du kommer att arbeta med notabeställningar och mot företagskunder som är en del i ett transaktionsflöde. Vårt kundföretag är placerat i centrala Stockholm.

Tjänsten
I tjänsten inom återbetalningar arbetar du i ett s k Chargeback Team. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett konsultuppdrag på ett år via Placera Personal.

Arbetsuppgifter
Ärendena som du hanterar kommer via kreditkortsföretag som i sin tur får dem från kortutgivande banker internationellt. Arbetet innebär nära kontakt med kunder, banker samt kreditkortsföretag. Beroende på intresse och kompetens kan även handläggning av reklamationer bli aktuellt.

I rollen som administratör inom återbetalningar har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Handlägga notabeställningar och ev reklamationer
• Arbeta effektivt för att minimera kundpåverkan
• Administration

Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som administratör inom återbetalningar ser vi att du har följande bakgrund:

• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Fallenhet för matematik och god analytisk förmåga
• Erfarenhet av serviceinriktat yrke
• God kunskap om inlösen och transaktionsflöden är meriterande
• Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet, främst Excel

Vi söker dig som har ett mycket gott ordningssinne samt en stark administrativ förmåga. Du arbetar snabbt, koncentrerat och har en god förmåga att prioritera och vara flexibel. Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat! Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön.
  • Heltid Heltid / Kontortider 8:30-17:00 / Start september 2015 - 1 år framåt / Konsultuppdrag via Placera Personal
  • Publicerat: 14 juni 2015

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024