Administratör inom reservdelar

Administratör inom reservdelar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi en administratör som kan vara spindeln i nätet på företaget under en kortare period och med start omgående. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av leveransbevakning, ordermottagning  och inköp.
 
Vår kund säljer produktionsmaskiner med utbildning, reservdelar, slitdelar, förebyggande underhåll till Sveriges metallbearbetande industri.

Omfattning: Start så snart som möjligt och fram till V:28. Arbetstid 08.00 - 16.30
Arbetsplats: Kund har kontor i Sollentuna och man arbetar från kontoret på heltid.

Ansvarsområden
Dina ansvarsområden i rollen är följande:
Ordermottagning från kunder i hela Sverige
Inköp från ett 20-tal utländska fabriker.
Leveransbevakning 
Arbete med kalkyler och prislistor. 


Kvalifikationer
För att trivas i rollen bör du som person vara trygg i dig själv och din yrkesroll. Vidare ser vi att du är en prestigelös doer som kan hantera många parallella arbetsuppgifter samtidigt.

Krav för rollen:
Tidigare arbetslivserfarenhet från ett liknande jobb
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande för rollen:
Tidigare arbetat i Visma
Arbetslivserfarenhet inom Inköp/Orderläggning/Ekonomi/Sälj


Ansökan
2022-05-29 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:  Caroline Karlsson

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024