OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jag söker en positiv person som har ett trevligt bemötande och som trivs i en säljande roll. Är det du? I så fall har jag tjänsten för dig. Du kanske även vill dryga ut din studentkassa genom ett deltidsarbete? Perfekt! Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Hos kunden arbetar det ca 80 personer där många utav dem arbetar inom teleteknik. Kunden arbetar med service och felavhjälpning av telenät i kombination med akuta lägen såsom kraftiga väderomslag. Kunden arbetar med olika typer av uppdrag till exempel fiberbyggnation, service och underhåll av fiber, skadereglering etc.
Vi söker nu åt kunds räkning 4 st säljande administratörer. Du kommer att ingå i ett projekt där fokuset är att avveckla den gamla metoden till förmån att erbjuda ny modern teknik inom fiber- och mobilnät.
Hos kunden erbjuds du en trygg och bra arbetsmiljö där det råder frihet under ansvar. Möjligheterna till hemarbete är stora och de tillämpar flexibla arbetstider. Det är viktigt att du hittar en bra balans mellan arbetet och ditt privatliv, så att båda delarna bidrar till att du känner arbetsglädje och får en meningsfull fritid.
Du kommer att arbeta som konsult via oss på Academic Work. Vi erbjuder stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha daglig kontakt med markägare för information om och försäljning av telestationer som ska tas ur bruk. Det innebär att du ska till exempel ska informera kund om inplanerad rasering, ha uppföljningssamtal, försäljning, hantera avtal och administration etc.
* Daglig kontakt med kunder via telefon och mejl
* Ge uppdateringar till berörda parter
* Ta emot frågor om projektet
VI SÖKER DIG SOM
* En annan sysselsättning på minst 50%
* Kan kommunicera på svenska i tal och skrift
* Datorvana och kunskaper i Office-paketet
Meriterande om du har:
* Arbetat inom service, försäljning eller administration
Som person är du:
* Positiv
* Serviceinriktad
* Strukturerad
Övrig information:
* Start: 1 november 2021 - 28 februari 2022
* Omfattning: deltid. Ca 10h/v. Arbetstiderna är under kontorstid och kan anpassas utifrån din andra sysselsättning.
* Placering: Örebro, centralt
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231