Administratör inom sälj till långsiktigt uppdrag

Administratör inom sälj till långsiktigt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du en analytisk administratör, som brinner för att ge kunder bästa möjliga kundresa på snabbast sätt – då är detta rollen för dig! Detta är ett långsiktigt uppdrag med möjlighet till överrekrytering. Ansök redan idag för störst chans att få komma på intervju då behovet är omgående. Varmt välkommen med sin ansökan!

Om tjänsten
Åt vår kund inom energibranschen söker vi nu en Onboarding Specialist som kommer att arbeta med både privat- och företagskunder. I denna roll får du chansen att ha en direkt påverkan på hela försäljningen och ekonomiska resultat. Det är en varierande roll där du kommer ha ett nära samarbete med alla verksamhetens olika funktioner och områden – allt för en så effektiv kundres som möjligt.

Du kommer ingå i Oboarding i Sverige, under försäljningsorganisation Customer Acquisition & Sales. Tillsammans kommer du arbeta med mångårigt erfarna kollegor med mycket branschkunskap och ett stort driv framåt.

Du kommer i rollen erbjudas stor variation, trevliga och duktiga kollegor samt många pågående projekt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Kundadministration för uppstart av våra kunder
• Säkerställa att alla våra kunder hanteras snabbt och precist längs hela kundresan
• Hantera stora datamängder inom angiven tid
• Ge feedback inom organisationen för förbättringar och proaktivt lösa problem
• Agera stöd åt övriga avdelningar vid komplexa ärenden


Vem är du?
• Minst avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av tidigare liknande administrativ roll med vana att arbeta i flera olika system
• Erfarenhet inom försäljning, kundservice eller liknande
• Flytande i både svenska och engelska


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Övrig information: Tjänstens omfattning är heltid och du kommer tillhöra kontoret i Solna men huvudsakligen arbete hemifrån tillsvidare. Detta är ett konsultuppdrag via Poolia i minst 6 månader med möjlighet till överrekrytering för rätt person.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 23 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024