Administratör inom sociala medier till internationellt modebolag

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en systemadministratör inom sociala medier som ska arbeta hos vår kund inom modebranschen. Är du en driven person som lätt får saker hur händerna och älskar att kommunicera med andra människor? Är du systemintresserad och är nyfiken på sociala medier? Då kanske detta kan vara något för dig!

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti och förväntas pågå till årsskiftet. Välkommen med din ansökan – urval och intervjuer sker löpande.

Om tjänsten
Rollen består till stor del av att samordna, driva och hantera ärenden för intressenter på både global och lokal nivå. Att samordna alla intressenter är en stor del i arbetet och du gillar att vara spindeln i nätet.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Teamet arbetar i Software as a service (SaaS) där publicering och hantering i de större sociala kanalerna behandlas. Din roll i teamet innebär främst koordinering och hantering av förfrågningar och frågor och då fungera som en 1st line support mot användare och intressenter.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Supportera och agera bollplank mot intressenter och kunder
• Hantera enklare förfrågningar gälande systemet och applikationen och fundera som en 1st line support
• Vidarebefordra frågor av mer komplicerande karaktär till leverantören av SaaS
• Identifiera och definiera intressenters behov och efterfrågan
• Kommunicera ändringar i applikationen mot användare och intressenter


Vem är du?
Det är viktigt att du har erfarenhet och tekniskt kunnande från sociala medier, är ambitiös, ordningsam och vill förstå och engagera dig i de varumärken du arbetar med. Varje varumärke är unikt och det är därför absolut nödvändigt att omfamna deras kultur och filosofi och sätta dig in i deras villkor. Det är en fördel om du har arbetat med någon social medieplattform eller har erfarenhet av samarbete med leverantörer.

• Mycket god teknisk förståelse.
• Erfarenhet av tjänster och system som hanterar sociala medier är meriterande.
• Erfarenheter att arbeta med intressenter av varierande nivå.
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 5 augusti 2019

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024