Administratör inom transport i Helsingborg

Administratör inom transport i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för transport och logistik? Har du gymnasieutbildning och goda datakunskaper? Är du engagerad, ordningsam och serviceinriktad? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi söker just nu en administratör på deltid till en av våra kunder inom transport- och logistikbranschen i Helsingborg.

Ansvarsområden
Som administratör hos vår kund kommer du arbeta med olika administrativa arbetsuppgifter inom transport och logistik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att: 
Administrera alla terminalbehandlade sändningar
Kontakt med åkerier
Kundkontakt
Avisering


Arbetstider
Uppdraget är på deltid med goda möjligheter till fortsättning efter inhyrningsperioden på 6-12 månader. Arbetstiderna: Mån-fre kl. 08:00-14:30

Kvalifikationer
Krav:
Gymnasieutbildning 
 Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
 Goda datakunskaper och färdigheter.



Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och/eller utbildning inom relevant område. 


 Vi söker en person som vill vara med till en god arbetsmiljö, tar initiativ och som sprider en positiv energi omkring sig. Som person ser vi gärna att du har en hög förmåga att ge bästa möjliga service genom en god kommunikationsförmåga och engagemang. Vidare samarbetar du bra tillsammans med dina medarbetare. Det är även viktigt att du är ansvarsfull, ordningsam och självgående i ditt arbete. Du driver ditt arbete framåt på egen hand och tar egna initiativ. För den här rollen kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Amra Salkic, Konsultchef, amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administration Specialist

Administration Specialist

11 november 2024

Administration Specialist

Administration Specialist

27 september 2024

Speditör

26 september 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

16 april 2024